Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Jauqline - 6 juni 2012 20:30

Nu är det snart dags för Grey's Anatomy, bästa serien!

Har även skurit upp lite vattenmelon att ha till, godaste frukten no doubt!!

I luuuuuv dat watermelon

 

  

 

 

Foto: By me

Av Jauqline - 6 juni 2012 18:38

Idag lagade jag ugnsbakad lax med potatis, hollandiesås & grönsaker.

Lax är en av mina favoriträtter, så gott!



 

Av Jauqline - 6 juni 2012 14:19

Förutom att jag älskar old school rap, så gillar jag även mycket annan musik.

En av de artister jag älskar är Lenny Kravitz, så jävla skön musik!


 

  


Min absoluta favoritlåt med honom:

LENNY KRAVITZ - AGAIN

Av Jauqline - 6 juni 2012 13:40

Nyss käkat soppa och nu ska jag börja tvätta, förstår inte hur man kan tycka det är jobbigt att tvätta.

Jag tycker att det är asball, kanske jag som är konstig. Haha :')


 

Av Jauqline - 6 juni 2012 12:17

Finns det något snyggare än jeansshorts på sommaren?

Det tråkiga är att man aldrig hittar några man vill ha i någon butik.

Man har för höga krav haha, ska göra mina själv & pimpa med diamanter/nitar :)



 


 



   

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards