Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Jauqline - 15 juni 2012 22:22

Idag lagade jag kyckling med ris, currysås och grönsaker.

Curry är en av mina favoritkryddor typ, yummie (:

 

 

makin' dat food



  

 





MY PLATE



 

Av Jauqline - 15 juni 2012 16:00


To know I was beautiful in his eyes made me beautiful.

I had never been beautiful before.




 

Av Jauqline - 15 juni 2012 15:36

Jag gillar ju inte lösögonfransar överhuvudtaget.. Tycker det ser överdrivet ut och jag gillar inte att se "fake" ut, därför köpte jag ögonfransnäring till mig. Kan inte påstå att det är major förändring men dom har blivit längre!

Nedan ser ni bilder på mina ögon, osminkade. INGEN MASCARA!



eyelashes



 



 



 


Vill ni ha information om vad produkten heter och så, skriv :)





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards