Alla inlägg under juni 2012

Av Jauqline - 7 juni 2012 17:01

Idag lagade jag kycklinglår i ugn tillsammans med potatis, morötter & rödlök.

Lagade även en brunsås med kalvfond & grädde, samt haricots vert till :')




 




... dinner

 

 

Av Jauqline - 7 juni 2012 13:04

Jag & mamma säljer nu lite kläder från våra garderober, info skriver jag ovanför varje bild.

Är det fler än en som vill ha samma plagg så är det den som ger högst som får plagget.

Köparen står för frakten! Frakt är ca 30 kr

Pengarna sätts in på mitt swedbankkonto.


Om du är intresserad av något plagg maila då: jaaackies@hotmail.com




TRÖJA

Storlek: 38

Har aldrig använt tröjan, den har bara hängt i garderoben.


NYPRIS: 170

NU: 100:-


  



LINNE

Storlek: 36/38

Ett riktigt snyggt linne i fint skick!


NYPRIS: 250:-

NU:  79:-


                                                  

               



TRÖJA

Storlek: S

En cool tröja med fräcka armar! Passar S/M


NYPRIS: 149:-

NU: 50:-


  



T-SHIRT

Storlek: XS/S 34/36

En söt liten tröja, väldigt snygg till jeans!


NYPRIS: 120:-

NU: 40:-



  


 

LEGGINGS

Storlek: 34/36

Beställde dessa snygga svarta lackleggingsen i hopp om att dom skulle passa strl M men dom var för små.

Dom är endast provade 1 gång, och helt oanvända.


NYPRIS: 199:-

NU: 120:-


  



JEANS

Storlek: 38

Supersnygga oanvända jeans med hög midja, passar bra till en snygg bustier!


NYPRIS: 299:-

NU: 199:-


  



SHORTS

Storlek: 38

Snygga jeansshorts som bara ligger i garderoben.

 

NYPRIS: 199:-

NU: 75 :-


 


INTRESSERAD? MAILA : jaaackies@hotmail.com





Av Jauqline - 7 juni 2012 11:43

Köket är det viktigaste i ett hem, När jag flyttar till hus ska jag ha mitt drömkök där jag kan laga mat :')

Jag gillar mörka kök, fast kan fastna för vissa ljusa också, men då måste det finnas mörka inslag i.

Här är några exempel på kök i min smak, så fresh.



favoritköket

  


 



..andra snygga kök



 



Av Jauqline - 7 juni 2012 11:29

Nyss käkat frukost, idag står det inte så mycket på schemat haha. Har ju fått ett nytt jobb som jag börjar

på i sommar. Ska bli så roligt, berättar mer om det när det närmar sig.

Idag ska jag fortsätta tvätta (blev inte klar igår) & sen så ska jag sortera tvätten också, & laga mat.

Jag hade kunnat vara hemmafru fast endå inte. Vill tjäna mina egna pengar haha :')

 

 



                             breakfast...



 

Av Jauqline - 6 juni 2012 20:30

Nu är det snart dags för Grey's Anatomy, bästa serien!

Har även skurit upp lite vattenmelon att ha till, godaste frukten no doubt!!

I luuuuuv dat watermelon

 

  

 

 

Foto: By me

Av Jauqline - 6 juni 2012 18:38

Idag lagade jag ugnsbakad lax med potatis, hollandiesås & grönsaker.

Lax är en av mina favoriträtter, så gott!



 

Av Jauqline - 6 juni 2012 14:19

Förutom att jag älskar old school rap, så gillar jag även mycket annan musik.

En av de artister jag älskar är Lenny Kravitz, så jävla skön musik!


 

  


Min absoluta favoritlåt med honom:

LENNY KRAVITZ - AGAIN

Av Jauqline - 6 juni 2012 13:40

Nyss käkat soppa och nu ska jag börja tvätta, förstår inte hur man kan tycka det är jobbigt att tvätta.

Jag tycker att det är asball, kanske jag som är konstig. Haha :')


 

Skapa flashcards