Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Jauqline - 22 juli 2012 23:20

Jaaaaaag har blivit värsta sminkkritikern, gillar inte billighetssmink längre utan måste ha dyrare..

Har aldrig någonsin köpt dyrt smink innan, men nu när jag faktiskt börjat arbeta så känner

jag att jag är värd det. Jag får köpa i omgångar för annars får jag ångest haha!

Dessa produkter ska införskaffas as soon as possible:

 

 

 

Estée Lauder Double Wear Foundation

Pris: 435 :- för 30 ml


  

 

 

 

 

Smashbox photo finish foundation primer

Pris: 394 :- för 30 ml


 

 

 

 

 

Make Up Store cover all mix concealer

Pris: 265 :-

 

 

 

 

 

 

 

 

Ögonskugga warm palette

Pris: 150-250 :-

 

 

 

 

 

 

 

Av Jauqline - 22 juli 2012 14:06

Hey, Jag letar efter en bra foundation och har hört mycket positivt om Estée Lauder Double Wear.

Den är ju dyr.. 425 kr, frågan är om den är värd pengarna? Har någon testat den? Skriv gärna

hur ni upplevde den och betyg mellan 1-5. TACK :)






 

Av Jauqline - 22 juli 2012 13:56

I mitt nya rum vill jag ha en sminkhörna, sååånt snyggt sminkbord.

Har massa olika idéer!




INSPIRATION

 

 

 

 

  

 

 

 



 





Ovido - Quiz & Flashcards