Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Jauqline - 7 augusti 2012 19:16


 

CURTIS - KERESZTAPA STÍLUS




Av Jauqline - 7 augusti 2012 17:18

Idag lagade jag ugnsbakad lax med citronmixkryddning och nyrivet citronskal!

Till det hade jag hollandaiesås, potatis och ärtor. Jag älskar fisk! :)))



 

 

köket är mitt favoritställe

   

 



 


 




Av Jauqline - 7 augusti 2012 15:19

Uttråkad, du har inte gjort någonting & du vill inte göra något. Du sitter fast framför datan och gör ingenting.

När någon frågar vad du gjort idag skäms du över att svara uppriktigt, stammar lite lätt & drar en vit lögn..

Ångrar att du låtit en dag i livet spenderas åt att inte göra ett skit.. ditt motto är ju "make every day count"

Hur ska du någonsin kunna leva upp till det?


En kvällspromenad i regnet är ibland allt du behöver, den blöta luften, dropparna som landar på tungspetsen du sträcker ut.

Lukten av fräscht och nytt när allt torkar längre fram..

 

 

 

 


make every day count

 

Av Jauqline - 7 augusti 2012 12:48

Idag när jag vaknade hade jag fått ett paket från Kina, det var skyddsplast till mina sminkborstar.

För att de ska hållas rena och fräscha så är det ju väldigt bra om man skyddar dom.

har tagit lite foton på det för att visa er, införskaffa er det med om ni vill! ;)


  


Bild 1: Bild på mina sminkborstar

Bild 2: Skyddsplasten som man klipper i

Bild 3: När jag dragit på plasten på en sminkborste

Bild 4: Slutgiltiga resultatet som skyddar och håller borsten fräsch.

 

 

 

 

 

 

 


 


 




Ovido - Quiz & Flashcards