Direktlänk till inlägg 6 augusti 2012

JEFFREY CAMPBELL

Av Jauqline - 6 augusti 2012 14:32

Är jag den enda som tycker jeffrey campbell skor är riktigt fuuuuuuula? Förstår inte hur man

kan kasta ut DYRA pengar på något så smaklöst och fult? Okej, det är ju bra att vi tjejer inte

har samma smak, hur skulle det vara då?.. Men jag fattar verkligen inte hur man kan tycka

dessa skor är snygga.. Inte i denna modellen iaf. Vad tycker ni andra? Äger ni några?




 




Hittade faktiskt ett par jeffrey campbell skor som var snygga nu när jag letade.

Det är nog dom enda fina, men dom ser ju inte alls ut som de här ovanför..

 

 

 



 
 
Emmaaa

Emmaaa

6 augusti 2012 15:43

Hejj fett snygga skorna var älskar vita rosa & lila !

Klolla gärna min följ sprid & kommentera annaemmab.bloggplatsen.se

http://AnnaEmmaB.bloggplatsen.se

Jauqline

6 augusti 2012 15:50

hahaha själv tycker jag att dom är skitfula :)

 
Sanna

Sanna

6 augusti 2012 15:57

Oj, vad olika man kan tycka! Jag tycker dom är jättesnygga, speciellt de svarta och de lila! :D

http://pannikotti.bloggplatsen.se

Jauqline

6 augusti 2012 15:58

haha jasså? :P Tycker verkligen dom är riiiiiiktigt fula haha:)

 
Maja

Maja

6 augusti 2012 16:16

Mums! för mig är detta ögongodis haha. Jag äger faktiskt ett par, det kan man se på headern på min blogg :) Men jag kan faktiskt förstå de som inte tycker att dessa skorna är snygga, modellen är ganska konstig och skiljer sig från andra skor. Ps såg din blogg på ss

http://majasveiw.devote.se

Jauqline

6 augusti 2012 16:17

Haha det är ju iaf tur att vi alla inte har samma smak.. :) ska kolla in din blogg också! ;)

 
Ingen bild

Nancy A

6 augusti 2012 18:17

Smaklöst!!!

http://tankar-om.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jauqline - 4 januari 2013 15:48


Hejsan, Längesen jag bloggade.. som sagt så har jag inget att skriva om direkt.. Jag kanske får tillbaka inspirationen någon gång hoppas jag. Tänkte köpa en systemkamera nu snart och ta upp mitt fotointresse igen.. kisses   ...

Av Jauqline - 14 september 2012 08:45


Äntligen är det fredag!!, Innan när jag var arbetslös så glömde jag bort hur skönt det känns när det är fredag haha. Jag jobbar som sagt mån-fre fortfarande, vet inte hur det kommer att se ut längre fram. Ska ju inte klaga egentligen :)   18 ...

Av Jauqline - 2 september 2012 13:00


haha hej, alltså ja.. vad ska jag säga? Har verkligen 0 inspo till att blogga nu.. Är mitt uppe i ett flyttkaos och jag jobbar mån-fre. Jag kommer bli bättre på att uppdatera o skriva av mig när vi flyttat in till Lund, dvs om 29 dagar.     ...

Av Jauqline - 12 augusti 2012 18:04


FRESH 2 DEATH      

Av Jauqline - 8 augusti 2012 18:15

Laddade ner skitbra träningsappar till mobilen igår, är verkligen spänd på att få prova dom och se om det blir något resultat! Ska köra i en månad nu och se hur det blir! Om ni också vill ladda ner dom så gör ni det på google play, eller vad ni n...

Ovido - Quiz & Flashcards